Sky News Tory Election Bias – Will Adam Boulton Lose the Plot Again?

Sky News, the Murdoch owned Britain’s version of Fox News revealed its true colours during and immediately after the 2010 General Election as its presenters became increasingly desperate in their attempts to steer the post election agenda towards a Conservative LIb-Dem Coalition as opposed to the then possibility of an Labour Lib-Dem Coalition.